مهندسی مدیریت

مهندسی مدیریت

مهندسی مدیریت

مهندسی مدیریت

آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.com
09122991608
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

  • ۰
  • ۰

آکادمی مذاکره ایران

آکادمی مذاکره ایران  
دوره تخصصی "مهارت‌های کال سنتری با تأکید بر مهارت‌های نرم و مذاکره تلفنی"  
(۱۶ ساعت آموزشی فشرده و کاربردی)  

---

### مشخصات دوره  
- عنوان: مهارت‌های کال سنتری (مرکز تماس) + مذاکره تلفنی با رویکرد مهارت‌های نرم  
- مدت زمان: ۱۶ ساعت (۲ روز فشرده یا ۴ جلسه ۴ ساعته)  
- مدرسان:  
  - دکتر علی خویه (مدرس بین‌المللی مذاکره و مهارت‌های ارتباطی)  
  - فهیمه احمدی (متخصص روانشناسی مذاکره و مدیریت ارتباط با مشتری)  
- گواهینامه: مدرک معتبر از آکادمی مذاکره ایران  
- وبسایت: [Khooyeh.ir](http://www.khooyeh.ir) | [Khooyeh.com](http://www.khooyeh.com) | [Inegotiate.ir](http://www.inegotiate.ir)  

---

### سرفصل‌های جامع دوره  

#### ۱. مقدمه‌ای بر مهارت‌های نرم در محیط کال سنتری (۱ ساعت)  
- اهمیت مهارت‌های نرم در تعاملات تلفنی  
- معرفی مهارت‌های کلیدی مورد نیاز  

#### ۲. ارتباط مؤثر و همدلی در تماس‌های تلفنی (۳ ساعت)  
- تکنیک‌های گوش‌دادن فعال و درک نیاز مشتری  
- مدیریت لحن صدا و زبان بدن در گفتار تلفنی  
- تمرین همدلی و بازخوردهای کلامی مؤثر  

#### ۳. مذاکره تلفنی و مدیریت اختلاف (۴ ساعت)  
- اصول مذاکره در شرایط چالشی (اعتراضات مشتری)  
- راهکارهای کاهش تنش و تبدیل شکایت به فرصت  
- نقش سازگاری و انعطاف‌پذیری در مذاکره  

#### ۴. حل مسئله و تصمیم‌گیری سریع (۲ ساعت)  
- تحلیل مسئله و ارائه راهحل‌های عملی در زمان محدود  
- مطالعه موردی (Case Study) از تماس‌های واقعی  

#### ۵. کار تیمی و همکاری در محیط کال سنتر (۲ ساعت)  
- هماهنگی با اعضای تیم برای حل مسائل پیچیده  
- انتقال مؤثر اطلاعات بین اپراتورها  

#### ۶. مدیریت زمان و برنامه‌ریزی در تماس‌های پشت سر هم (۲ ساعت)  
- اولویت‌بندی وظایف و کاهش استرس در شیفت‌های کاری  
- تکنیک‌های ثبت اطلاعات سریع و دقیق  

#### ۷. رهبری و هدایت تماس‌های تلفنی (۲ ساعت)  
- نقش اپراتور به عنوان راهبر گفتگو  
- هدایت مشتری به سمت نتیجه مطلوب (فروش یا رضایت)  

---

### روش‌های آموزش  
- کارگاه‌های عملی: شبیه‌سازی تماس‌های تلفنی با سناریوهای واقعی  
- فیدبک و تحلیل: بررسی ضبط شده تماس‌ها و بهبود نقاط ضعف  
- بحث گروهی: تبادل تجربیات بین شرکت‌کنندگان  

---

### مخاطبان هدف  
- اپراتورهای مراکز تماس (Call Center)  
- کارشناسان پشتیبانی و فروش تلفنی  
- مدیران تیم‌های خدمات مشتری  

---

### درباره مدرسان و آکادمی مذاکره ایران  

#### دکتر علی خویه  
- مدرس بین‌المللی و پیشکسوت حوزه مذاکره و ارتباطات  
- مؤلف ۱۲ عنوان کتاب پرفروش در حوزه مذاکره و فروش  
- مشاور بیش از ۲۰۰ شرکت و سازمان معتبر  
- بنیانگذار آکادمی مذاکره ایران  

#### فهیمه احمدی  
- متخصص ارشد روانشناسی مذاکره تلفنی و روانشناسی مدیریت مراکز تماس  
- مدرس با سابقه در شرکت‌های مخابراتی و خدماتی  
- مشاور مراکز تماس چندین بانک و شرکت بیمه  

#### آکادمی مذاکره ایران  
آکادمی مذاکره ایران به مدیریت دکتر علی خویه، پیشرو در آموزش مهارت‌های ارتباطی و مذاکره در کشور است. این آکادمی با بیش از ۱۵ سال سابقه، دوره‌های تخصصی برای سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی طراحی و اجرا کرده است.  

---

### مزایای شرکت در دوره  
- یادگیری تکنیک‌های انحصاری مذاکره بر اساس پژوهش‌های بومی  
- تمرین‌های شبیه‌سازی شده با بازخورد مستقیم مدرسان  
- دسترسی به منابع آموزشی آکادمی مذاکره ایران پس از دوره  

---

### ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر  
📞 تلفن‌های پشتیبانی:  
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ | ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷  
🌐 وبسایت: [Khooyeh.ir](http://www.khooyeh.ir)  

✅ پیشنهاد: در صورت نیاز به تنظیم دوره برای سطوح مختلف (مبتدی تا پیشرفته) یا سازمان‌های خاص، آکادمی آماده همکاری است.  

---  
آکادمی مذاکره ایران  
مرجع تخصصی آموزش مذاکره و مهارت‌های ارتباطی در ایران

  • ۰۴/۰۱/۲۹
  • مهندسی مدیریت

دکتر علی خویه

مدرس فروش

مدرس مذاکره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی